A. Analiza
Teme abordate
- An relativ dificil pentru că s-a constituit unitatea mare, prin includerea şcolilor din Ighiel şi Ţelna.. Dificultăţi în colaborare, realizare colectiv, echipă, mai avem de lucru până când vom putea conlucra foarte eficient;
- Rezultate bune la testele naţionale (am fost evidenţiaţi în şedinţa de analiză a ISJ), simulările au avut un rol important în obţinerea rezultatelor, promovabilitate bună;
- Schimbări de esenţă - întoarcerea la concretul activităţii prin testele completate de cadrele didactice, cunoaştere de sine şi sentimentul responsabilităţii asociat cunoaşterii influenţei pe care o au asupra elevilor;
- Încercări de a centra învăţământul pe elev, interasistenţă;
- Realizarea comisiei de calitate, rezultate, propuneri;
- Evaluarea progresului conf. planului de dezvoltare nu prea s-a făcut, în special din lipsa unor criteriii precise pe dezvoltarea relaţiilor profesor-elev, aici s-au constatat principalele lacune potrivit chestionarelor completate;
- Aplicarea criteriilor de notare nu s-a pus în practică;
- Raport activitate educativă;
- Raport activitate administrativă şi financiară.
B. Planuri an şcolar 2007-2008
- Întocmirea unei liste individuale cu priorităţi de dezvoltare, în perspectivă mai lungă (pornind de la cărţile achiziţionate prin programul 100 Euro);
- Realizarea unui plan concret, la alegere, de către fiecare, şi întocmit într-o fişă de dezvoltare, după modelul de anul trecut pentru dezvoltarea (ameliorarea) relaţiilor prof.-elev plecând de la literatura achiziţionată;
- Extinderea modalităţilor de predare prin utilizarea PC-ului – curs de iniţiere utilizare AEL;
- Creşterea nr. de asistenţe. Se vor urmări ameliorarea relaţiilor profesor-elev, aplicarea criteriilor de evaluare pe niveluri de pregătire, managementul corect al timpului din clasă şi de acasă (teme, etc.) al elevilor;
- Trecerea treptată la confidenţialitatea notelor, aranjarea diferită în clasă, etc.
- Realizarea unor activităţi de parenting;
- Realizarea educaţiei morale;
- Realizare site-lui şcolii, ameliorarea comunicării cu părinţii.
|